Başka kokar annelerin evleri. Biz poğaça, kurabiye, kek, börek kokar sanırız ama aslında sevgi kokar. Annenin elinin değdiği her şeye geçen sevginin kokusudur eve sinen koku. Bir annenin eli değiyorsa her şey başka durur, başka kokar, başka lezzetli olur...


4 Ekim 2010 Pazartesi

Annecim bunu senin için yaptım...




Ağlamak istiyorum...
Ama mutluluktan.
Şaşkınlıktan bir de...

Daha 3 sene önce çalı fasülyeye benzeyen çırpı bacaklarıyla hayatımıza giren bebek, bugün okullu oldu.
Evet... Ege bugün okula başladı. Okula gideceği için heyecanla uyandı sabahın sekizinde... Babasının elinden tutup evden çıktığında öyle duygulandım ki ağlamamak için kendimi zor tuttum.
Oturduğumuz sitenin içindeki anaokuluna gidiyor.
Aslında ilk gün ben de gitmek istemiştim ama bir sağlık sorunu nedeniyle yanında olamadım oğluşumun :((
Ama olsun. Ben de öğleyin okulundan almaya gittim onu. Yanıma geldiğinde elinde bu gördüğünüz resim vardı. Boyamış ve kelebekler yapıştırmış. "Annecim bunu senin için yaptım," dedi.
Evde de boyamalar yapıyor bana ama okuldaki ilk gününde benim için bir şey yapmış olması beni çok duygulandırdı.
Eve geldik.
Akşam babası geldi.
Yaptığı resmi babasına gösterip "Babacım bunu senin için yaptım bugün okulda," dedi.
Sıpaya bak sen!..
Anında sattı beni!..
Ben duygulandığım, bütün gün gözü yaşlı dolandığımla kaldım, iyi mi...
Ama bu bana ders olsun...
Yarın öbür gün, büyüyüp kızların peşinde koşmaya başladığı zaman da aynı şeyi yapacak demek ki. Ben "Ah oğlum, vah oğlum," diye dövündüğümle kalacağım...

Bütün erkek anneleri gibi :))
01.10.2010


4 yorum:

  1. Ah cok guldum. isini biliyor simdiden demek. :))))

    YanıtlaSil
  2. Akıllı valla.. Ama bunu yaparken birbirlerine çaktırmadığında korkmak lazım asıl:)) şimdi gayet iyi niyetli mutlu ediyor belli ki... yerim seniiii...
    bu arada geciktim ama, okulluluğunuz hayırlı olsun canım benim!

    YanıtlaSil
  3. Bilmez olur mu hiç Ececim... Parmağında oynatıyor bizi. Koskoca iki insan maymun oluyoruz resmen.

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederiz Zuhal teyzesi. Darısı Mina'nın başına. Bu arada, kızları olanlar korksunlar bizden :))

    YanıtlaSil